Een goede klantenservice is ontzettend belangrijk. Als klantenservice medewerker ben jij het eerste contact punt voor een klant. Je beantwoord vragen van klanten en probeert problemen op te lossen. Bij Custom Connect is werken in de klantenservice zowel fulltime, of als bijvoorbeeld studenten bijbaan mogelijk.
Werken in de klantenservice van een bedrijf. Dit is een baan die veel van je vraagt maar ook erg leuk kan zijn. Je hebt constant te maken met verschillende mensen die allemaal met een ander probleem te kampen hebben. Als klantenservice medewerker doe je er alles aan om, samen met de klant, naar een oplossing te zoeken.
Bij Custom Connect kun je voor verschillende bedrijven aan het werk als klantenservice medewerker. Bedrijven als Zara, VodafoneZiggo en Arriva zijn slechts enkele voorbeelden van bedrijven waarvoor je aan de slag kunt. De werkzaamheden en vragen die je krijgt verschillen natuurlijk enorm per bedrijf. Bij VodafoneZiggo kan je bijvoorbeeld vragen verwachten over internet, tv of bellen. Bij Zara kan je vragen verwachten over aankopen van klanten bij Zara.
Als klantenservice medewerker ben je communicatief sterk en kan je goed met klanten omgaan. Naast flexibele tijden en veel variatie, biedt een baan in de klantenservice je ook nog een de kans om je communicatie skills te ontwikkelen. Twee vliegen in een klap dus! Bij Custom Connect is er de mogelijkheid om klanten zowel telefonisch als via de chat te woord te staan. Dit hangt af van voor welk bedrijf je gaat werken.
De mogelijkheden als klantenservice medewerker zijn dus erg groot. Ben je op zoek naar een baan met veel variatie, en een mogelijkheid om jouw (communicatie) skills te verbeteren? Denk er dan eens over na om als klantenservice medewerker aan de slag te gaan, ook mogelijk al bijvoorbeeld een studenten bijbaan. Custom Connect heeft een breed aanbod aan vacatures in de klantenservice en in de sales. Er zit altijd wel een baan bij die bij jou past. Bekijk onze vacatures hier.