7 vragen aan Romy over ZARA

Wij kunnen je voorzien van pagina’s vol informatie over hoe het is om te werken bij Custom Connect, maar niemand kan dat natuurlijk beter vertellen dan onze eigen medewerkers! Daarom hebben we onze collega’s een aantal vragen gesteld over hun werkzaamheden bij Custom Connect. Deze keer spreken we Romy, teamleider bij het project van Zara.

Zou je jezelf kort willen voorstellen?
Mijn naam is Romy van de Winkel, ik ben 22 jaar oud en woonachtig in Echt.

Hoe ben je bij Custom Connect terecht gekomen?
Ik ben bij Custom Connect terecht gekomen via de website indeed.

werken bij custom connect sittard

Waarom heb je de overstap gemaakt van je vorige baan naar Custom Connect?
Ik had voor mijn vorige baan al eens in een callcenter gewerkt, dit vond ik erg leuk. Toen ik de vacature zag van Custom Connect Sittard project Zara heb ik dan ook meteen gesolliciteerd. Het sprak mij erg aan omdat dit een nieuw opstartend project was en ik toe was aan een nieuwe uitdaging.

Kun je je werkzaamheden kort beschrijven?
Ik ben werkzaam als teamleider op het project Zara. Het is mijn taak om de agents te coachen en te begeleiden, zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Daarnaast begeleid ik mijn team om de targets te behalen die wij maandelijks moeten bereiken op het project. Naast het begeleiden en ondersteunen van mijn team, zorg ik er ook voor dat de administratieve taken worden uitgevoerd. Dit houdt in dat ik alles documenteer wat er met de agents is afgesproken zodat zij op de hoogte zijn wanneer zij bepaalde doelen dienen te behalen. 

Tevens zorg ik ervoor dat mijn agents te allen tijde op de hoogte zijn van de nieuwe procedures die continue veranderen op ons project. Ik ondersteun hen wanneer zij inhoudelijke vragen hebben.

Wat is je leukste/grappigste moment bij Custom Connect?
In 2020 ben ik gestart als agent. Als agent neem je de telefoon aan of help je klanten van Zara verder wanneer zij vragen hebben over bijvoorbeeld een retournering. Nadat ik 2,5 maand in de lijn heb gezeten, stapte ik in de rol van trainer. Hierna kreeg ik de kans om teamleider te worden. Deze kans heb ik met beide handen gegrepen en werd dit jaar beloond met een vast contract als teamleider. De doorgroeimogelijkheid die ik heb mogen maken binnen het bedrijf, is dan ook zeker iets wat ik iedereen aanmoedig die hier komt werken.

Wat betekent voor jou het Custom Connect gevoel?
Familie, het voelt hier als thuiskomen. Door de fijne informele sfeer en de activiteiten die naast het hard werken worden georganiseerd. Nu denk je vast welke activiteiten kunnen er dan worden georganiseerd bij een callcenter? Nou, ik beloof je dat zijn er enorm veel! Zo sluiten wij in Sittard elke maand de maand feestelijk af met een themafeestje, worden er dagelijks lunchbroodjes voor ons gemaakt. En worden kalenderdagen als Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag of zelfs Dag van de Hamburger niet overgeslagen.

Wat zou je willen zeggen tegen de mensen die overwegen om hier te solliciteren?
Als je van hard werken en van veel gezelligheid houdt, zou ik zeggen; solliciteer zeker eens op onze Zara klantenservice vacature!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest