“Mijn ervaring in recruitment en in de klantcontact wereld heeft mij veel geholpen in mijn carrière.. Daarnaast is mensenkennis en je kunnen verplaatsen in de medewerkers erg belangrijk.“
Ik ben ontzettend blij dat ik bij Custom Connect terecht ben gekomen, ik doe mijn werk met veel plezier en hoop hier nog lang te blijven werken. We hebben een topteam van recruitment en ik ben ontzettend blij met de onderlinge sfeer, dit maakt het veel leuker om elke dag naar mijn werk te gaan. Naast de fijne sfeer vind ik ook de diversiteit en de vele mogelijkheden die je krijgt binnen het bedrijf ontzettend fijn. Er is veel uitdaging, zo mag ik sinds kort voor onze vestigingen in Zuid-Afrika het recruitment proces helpen te verbeteren.
Hoi Natalia, wie ben je?
Ik ben Natalia Arisandi en ik werk bij Custom Connect in Den Bosch als Recruiter. Ik ben bij Custom Connect terechtgekomen via Indeed. Ik was op dat moment op zoek naar een baan die echt bij me past.
Wat vind je leuk aan het werken in klantcontact?
Je krijgt te maken met heel veel verschillende medewerkers, oftewel veel diversiteit. Iedereen is welkom en er hangt dus een hele fijne sfeer waar je je best snel thuis voelt. Ik werk ondertussen nu bij elkaar denk ik 7,5 jaar in de klantcontact wereld en dit is wel wat dit bedrijf uniek maakt.
Hoe ben je ooit begonnen in klantcontact?
Het begon als een bijbaantje toen ik Commerciële economie studeerde. Toen werkte ik als telemarketeer voor een grote energieleverancier, hier bleek ik erg goed in te zijn. waardoor ze me uiteindelijk hebben gevraagd Team Leader te worden. Ik ben medeverantwoordelijk geweest voor het opstarten van de klantenservice project bij mijn toenmalige werkgever. Hiernaast heb ik daar mogen helpen bij het verbeteren van het recruitment proces.
Wat is belangrijk in recruitment?
Mijn ervaring in recruitment en in de klantcontact wereld heeft mij veel geholpen in mijn carrière. Daarnaast is mensenkennis en je kunnen verplaatsen in de medewerkers erg belangrijk.
Wat voor tips kan je sollicitanten meegeven?
Het is belangrijk dat je een vlotte babbel hebt en dat je wel sterk in je schoenen staat. Dat, en dat je Natuurlijk servicegericht moet zijn. Empathisch vermogen is ook belangrijk. Het is superleuk om te doen, klanten te woord staan per telefoon, chat en mail.
Bij Custom Connect heb ik deze ervaring in kunnen zetten bij het opstarten van de klantenservice van Budget Energie. Solliciteren doe je hier!