6 vragen aan Jeroen, trainer bij Custom Connect

Wij kunnen je voorzien van pagina’s vol informatie over hoe het is om te werken bij Custom Connect, maar niemand kan dat natuurlijk beter vertellen dan onze eigen medewerkers! Daarom hebben we onze collega’s een aantal vragen gesteld over hun werkzaamheden bij Custom Connect. Deze keer spreken we Jeroen. Hij leidt nieuwe trainees op.

Zou je jezelf kort willen voorstellen?
Hoi! Mijn naam is Jeroen van Stenis, ik ben 39 jaar. Ik woon met mijn vrouw en haar 2 kinderen in Heerlen. Van oorsprong kom ik uit het westen van het land. Daarnaast heb ik een tijd in Drenthe gewoond waar ik mijn eerste callcenter ervaring heb opgedaan.

werken in een callcenter

Waarom heb je de overstap gemaakt van je vorige baan naar Custom Connect?
Omdat mijn werk als drummer/zanger even on hold kwam te staan in verband met covid ben ik toch maar weer op zoek gegaan naar een functie binnen een callcenter. Ik had me voorgenomen wel bij een bedrijf te werken die VodafoneZiggo als klant had omdat ik hier al vele jaren ervaring in had. Via internet kwam ik al snel bij Custom Connect uit. In eerste instantie was het mijn bedoeling hier als overbrugging te gaan werken, maar het werk en het bedrijf is zo fantastisch dat ik dit blijf doen naast mijn werk in Scheveningen.

Kun je je werkzaamheden kort beschrijven?
Nadat ik ben begonnen als agent op verschillende sales campagnes kreeg ik de optie om door te stromen als trainer. Als trainer ben ik verantwoordelijk voor de eerste week van de trainees. Ik leer hoe ze moeten communiceren met klanten, hoe ze een brug maken naar de aan te bieden diensten en hoe ze onze klanten een fijn gevoel geven en met een glimlach weer ophangen. Dit alles doen we sinds kort op landelijk niveau via ons Teams Rooms systeem. We kunnen dus alle vestigingen trainen vanaf 1 locatie!

Wat is het leukste aan training geven?
Het leukste van training geven is het enthousiasme van de mensen in de training. Maar ook de verschillende soorten mensen die je in de groep hebt zitten maakt het tot een enorme leuke uitdaging. Prachtig om te zien is dat wanneer nieuwe agents gaan bellen, ze echt groeien en zichzelf ontwikkelen.

Hoe is het om te werken voor een merk als Vodafone Ziggo?
VodafoneZiggo is natuurlijk een A merk. Of mensen de diensten zelf hebben of ze kennen het van Ajax of de Ziggodome, iedereen weet wat VodafoneZiggo is. Om samen met ons team te zorgen dat dit merk nog groter gaat worden is het mooiste wat er is.

Wat zou je willen zeggen tegen de mensen die overwegen om hier te solliciteren?
Doe het vooral!! Je haalt er veel plezier uit en je ontwikkelt jezelf enorm op sociaal vlak. In de 20 jaar ervaring die ik heb in de telesales is Custom Connect by far het leukste bedrijf waar ik heb gewerkt!! Hopelijk zien wel elkaar snel in een van onze vestigingen.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Ook interessant om te lezen