Hoe ons callcenter werk voor KPN eruit ziet

Ben je benieuwd naar wat wij precies doen voor KPN? Lees dan snel verder! Onze teamleider Klaudia vertelt je er alles over in dit artikel.

Hi, mijn naam is Klaudia en ik ben alweer 4,5 jaar werkzaam bij Custom Connect. Destijds ben ik, als agent, begonnen bij de vestiging in Emmeloord en sinds mijn verhuizing naar Breda, was één enkel belletje voldoende om in Breda aan de slag te gaan.

Ongeveer een half jaar heb ik op het project Marktplaats gezeten. Hierbij probeerde in mensen via de mail zo goed mogelijk te helpen en na de switch van vestiging heb ik outbound gebeld.

Zo rond februari 2018 is het project KPN Zakelijk gestart. Samen met nog een aantal agents destijds hebben we ons hard gemaakt om dit project een succes te laten worden. Na een kleine 3 maanden kreeg ik al de mogelijkheid om door te stromen naar QM (quality monitoring). Dit houdt in dat alle sales die gemaakt worden, eerst langs mij komen voor een controle. Hierbij moet ik goed luisteren of de gemaakte sale voldoet aan de eisen die zijn afgesproken. Als dit niet helemaal 100% is, dan bel ik zelf de klant even terug om de afspraak te annuleren of om nog wat extra informatie te verzamelen zodat de sale toch 100% wordt.

Sinds februari 2021 mag ik mijzelf ook teamleider noemen. Zowel van KPN zakelijk als (sinds augustus) voor KPN consumenten. Natuurlijk zijn er behoorlijk wat taken bijgekomen. Denk hierbij coach gesprekken voeren, trainingen geven, sollicitatie gesprekken voeren en ervoor zorgen dat de cijfertjes goed zijn.

teamleider klantenservice

 

Hoe is het om te werken voor KPN?

Op onze afdeling zie je een grote variatie aan medewerkers. De leeftijden lopen uiteen van net 18 tot ergens in de 50. Dit zorgt voor een leuke balans op de vloer. Het is altijd leuk om te zien hoe deze leeftijdsverschillen zo goed samen gaan! KPN consumenten kan je goed combineren met school en de zakelijke afdeling is perfect voor mensen die klaar zijn met een studie of graag willen werken als de kids op school zitten. Daarnaast hebben we ook nog een mogelijkheid om vanuit huis te werken. Door de flexibele uren, heb ik elke dag weer een andere team zitten en dat is één van de redenen waarom dit werk zo leuk blijft. Halverwege 2021 is er veel veranderd op leidinggevend niveau. Hierdoor heb ik leuke, nieuwe collega’s gekregen waar ik goed mee kan sparren en een borreltje mee kan drinken.

Op beide projecten werken wij zo min mogelijk met scripts. Dit zorgt ervoor dat je een gesprek kan voeren waar jij je prettig bij voelt. Voor veel medewerkers is dit een fijne manier van werken. Natuurlijk wordt er coaching gegeven op het moment dat je even vast loopt of nieuwe inzichten nodig hebt. En als je lekker de smaak te pakken hebt, dan kan je er flinke bonussen aan over houden. Zo maak je elke maand kans op een cadeaubon tot wel €250,-!

 

Benieuwd geworden naar ons bedrijf? Neem een kijkje op onze website.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest